четвъртък, 23 септември 2010 г.

Класификация на рекламните стилове

Използване на фантастичен рекламен стил


Студия на Христо Катранджиев, в която прави класификация на творческите стилове в българската реклама. Авторът идентифицира 7 основни стила на рекламно творчество:
  • стил на рекламното представяне
  • стил на рекламните асоциации
  • "образователен" стил
  • драматичен стил
  • забавен рекламен стил
  • фантастичен стил
  • стил на подтикване на потребителя към действие 

Убеждаващи думи

Communication by Isabelle Cardinal

 Списък на убеждаващите думи, предложен от Ребека Морган

 Активност, Аромат, Бодрост, Вкус, Възторг, Възхитителен, Гениален, Дом, Духовен, Дълбок, Единствен по рода си, Ексклузивен, Елегантен, Ефективен, Забележителен, Здраве, Изразителен, Истински, Икономия на време, Икономичен, Качество, Красота, Лаком, Личност, Любов, Моден, Младост, Недежден, Натурален, Незаменим, Нескъп, Научен, Огромен, Оригинален, Общителен, Популярен, Предмет на гордост, Престиж, Привлекателен, Прогрес, Първокласен, Разумен, Радост, Развлечение, Разкошен, Сияещ, Смел, Съвременен стил, Спортен, Самостоятелност, Увереност, Увлечение, Успешен, Чист, Ценност, Хармоничен, Шикозен, "Як".